Sunday 3 February 2019

Nikah Kahwin Siam Thailand murah RM400 bagi warga Selangor

Berita gembira untuk semua warga kota Selangor  yang ingin menikah di Thailand. Kami menawarkan perkhidmatan menguruskan perkahwinan anda di Thailand dengan yuran konsultasi serendah RM400 Sahaja.

Kami based di Kuala Lumpur, berbeza dengan kebanyakan agent yang kebanyakan berpengkalan di Kedah, Kelantan dan Perlis. Anda boleh set appointments dengan pihak Kami face to face dan berbincang tentang plan perkahwinan mengikut kemampuan pasangan.  Plan dibuat mengikut kemampuan dan kehendak pasangan .

Pihak kami akan bersama anda sepanjang proses pernikahan anda di Thailand dan semasa proses pendaftaran peenikahan anda di Pejabat Konsulat Jeneral Malaysia di Thailand. Sekiranya pernikahan anda tidak didaftar di Konsulat Malaysia, pernikahan itu tidak boleh didaftarkan di Malaysia.

Kelebihan perkhidmatan Kami adalah :
Kami bersama anda sebelum pernikahan anda, kami bersama anda semasa pernikahan anda, dan  Kami bersama anda selepas pernikahan anda.

Kenapa mesti meletakan masa depan anda kepada orang yang anda tidak jumpa,  jauh  dari  anda sedangkan kami boleh datang kepada anda dan menyelesaikan masalah anda.


Anda boleh set appointments bersama Kami di :

Hulu Bernam
Kuala Kubu Baru
Batang Kali
Rawang
Rasa
Kalumpang
Bukit Beruntung
Serendah
Sungai Choh
Sabak Bernam
Sg. Besar
Pasir Panjang
Sekinchan
Batu Arang
Rawang
Kuang
Ulu Langat
Ampang
Cheras
Sri Kembangan
Balakong
Kajang
Bangi
Subang
Petaling Jaya
Shah Alam
Semenyih
Denok
Salak Tinggi
Sepang
Sg. Pelek
Sijangkang
Morib
Klang
Kapar
Meru
Jeram
Sg. Buluh
Kuala Selangor
Tanjong Karang
Batang Berjuntai

Hubungi Kami  di Whatapp 0136558687




No comments:

Post a Comment